استفاده از شال مبل خز به عنوان کاور پنکه سقفی!!

مسلما پیدا کردن مبل مناسب به این راحتی نیست، فقط ظاهر، سبک، ابعاد و راحتی نیست که باید مناسب باشد، پوشش نیز باید به درستی انتخاب شود.

در این مقاله شما را با شال مبل خز خود آشنا می‌کنیم، مزایا و معایب انواع شال مبل خز و نشانه‌های کلیدی آنها را توضیح می‌دهیم.

در اینجا می توانید اطلاعاتی در مورد پارچه پیدا کنید! اگر در نمای کلی کاناپه ای پیدا کرده اید که از نظر ظاهری و قیمتی انتظارات شما را برآورده می کند، می توانید نگاه دقیق تری به آن بیندازید.

در صفحه محصول، در برگه “عملکرد و کیفیت”، اطلاعات بیشتری در مورد پارچه اثاثه یا لوازم داخلی پیدا خواهید کرد (در زیر برخی از اصطلاحات فنی را توضیح می دهیم!).

آیا می دانستید برای برخی از مدل ها نیز برای شما نمونه پارچه ارسال می کنیم؟ شما می توانید این گزینه را با دکمه “درخواست نمونه پارچه رایگان” تشخیص دهید.

شال

اگر می خواهید بدانید مبلمان مورد علاقه تان چه حسی دارد، کافی است این دکمه را انتخاب کنید.

سپس الگوی شما به طور خودکار در سبد خرید شما قرار می گیرد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفارش را تکمیل کنید.

سپس نمونه پارچه مورد نظر را برای شما ارسال می کنیم که با استفاده از آن می توانید جلوه رنگ و کیفیت مبلمان روکش شده را بررسی کنید. این سرویس برای شما کاملا رایگان است و البته لازم نیست نمونه را پس بگیرید.

الیاف طبیعی پارچه هایی هستند که مستقیماً از الیاف طبیعی مانند پنبه، پشم یا کتان به دست می آیند.

آنها روی پوست احساس خوشایندی دارند،  آنها سریعتر فرسوده می شوند و راحت تر محو می شوند.

از آنجایی که روکش‌های مبلمان تحت فشار بیشتری قرار دارند و بنابراین باید از لباس یا ملحفه مستحکم‌تر باشند، تولید پارچه‌هایی از این مواد که نیازهای بالا را برآورده می‌کنند کار آسانی نیست.