این فرش پنج ستاره غزال در سرویس بهداشتی بازیگر معروف!!!

رنگ های فرش به اندازه طرح معانی مهمی دارند.

به طور سنتی نخ های فرش را با مواد طبیعی مانند برگ و شاخه های درخت زیتون به رنگ سبز، گردو به رنگ زرد کمی قرمز، نیلی یا نیلی برای آبی و میخچه یا گوسفند برای خون قرمز رنگ می کردند و سیاه با آهن رنگرزی می شد. زنگ.

بسته به منطقه، مواد رنگرزی کمی متفاوت است، در مورد فرش پنج ستاره غزال در میلاس ترکیه که به تولید تنباکو معروف است، از برگ های توتون برای رنگ آمیزی زرد استفاده می شود.

فرش های رنگرزی شده با مواد طبیعی پس از مدت ها رنگ آنتیک تر و لطیف تری پیدا می کنند و از آنجایی که این فرش نمادی از یک فرش مرغوب است، حتی اگر نیاز به تعمیر فرش قدیمی باشد، از نخ استفاده می شود.

برای تعمیر عمداً برای مدت طولانی باقی مانده و رنگ آن تغییر می کند از این آرزو استفاده کنید.

با این حال، در مورد ترکیه، رنگ‌های شیمیایی از اواخر قرن نوزدهم شروع شد و فرش‌های رنگرزی طبیعی کاملاً قطع شد تا اینکه تکنیک‌های رنگرزی طبیعی در دهه 1950 بازسازی شد.

فرش

بنابراین، احتمال زیادی وجود دارد که فرش‌های ترکی که بین دهه‌های 1890 و 1950 ساخته شده‌اند، به‌طور طبیعی رنگرزی نشوند.

بر خلاف تعصب بسیاری از مردم، فرش برای یک زندگی کم تحرک مناسب است.

عشایری که در اصل فرش می ساختند و از آن استفاده می کردند نیز زندگی بی تحرکی داشتند و هدف اولیه فرش جلوگیری از ورود مستقیم گرد و غبار به داخل خانه و در عین حال جلوگیری از ورود هوای سرد به کف خانه با گذاشتن آن بر روی کف چادر بود.

خانه ای که با خشت ساخته شده است.

بنابراین فرش ها علاوه بر جلوه های تزیینی، کارکردهای کاربردی نیز دارند.

نوعی فرش بافته شده با پشم گوسفند به طور قابل اعتمادی هوای سردی که از کف بالا می آید را مسدود می کند و همچنین عملکرد خنک کننده کف گرم را در تابستان دارد.

به خصوص گلیم را می توان حتی در زمستان نیز استفاده کرد، اما به ویژه در جلوگیری از چسبندگی ناشی از گرما و رطوبت در تابستان بسیار عالی است.