با خوردن نعناع خشک می توان کاهش وزن سریع را تجربه کرد

مضرات احتمالی راه رفتن بعد از غذا خوردن
پیاده روی برای اکثر افراد یک فعالیت ایمن و سالم است.

با این حال، برخی از افراد ممکن است متوجه شوند که اگر بلافاصله بعد از نعناع و شپشک برنج به پیاده روی بروند، درد شکم، خستگی یا ناراحتی را تجربه کنند. این اتفاق زمانی رخ می دهد که غذا در معده حرکت کند و هضم را مهار کند.

اگر شخصی یک وعده غذایی سنگین و سنگین خورده باشد، ممکن است ترجیح دهد قبل از راه رفتن صبر کند.

مدت زمانی که فرد باید منتظر بماند هم به فرد و هم به اندازه غذا بستگی دارد. از آنجایی که هضم هر فرد متفاوت است، باید به احساس خود بعد از غذا توجه کنند و یاد بگیرند که چه چیزی برای او بهتر است.

طول پیاده روی ایده آل
به طور مشابه، طول راه رفتن ایده آل یک فرد ممکن است با شخص دیگر متفاوت باشد.

CDC توصیه می کند که یک نصب دزدگیر ماجیکار منبع مطمئن فعالیت بدنی در روز، 5 روز در هفته داشته باشد. اگر کسی نتواند این موضوع را مدیریت کند، می‌تواند مقدار را به پیاده‌روی‌های کوتاه‌تر تقسیم کند. آنها می توانند به تدریج طول را افزایش دهند زیرا احساس راحتی بیشتری می کنند و سطح تناسب اندام آنها بهبود می یابد.

همچنین ممکن است افراد پیاده‌روی کوتاه‌تر را با برنامه‌شان مدیریت کنند. مردم باید طول پیاده روی را انتخاب کنند که راحت ترین – و کاربردی ترین – برای آنها باشد.

شدت را مدیریت کنید
پیاده روی آرام بعد از غذا فواید سلامتی مختلفی دارد. با این حال، ورزش با شدت بالا همیشه ایده خوبی نیست.

نساجی مازندران پارچه به محض شروع غذا خوردن در دهان شروع می شود و می تواند تا ساعت ها بعد از آن ادامه یابد. ورزش شدید و شدید می تواند باعث ناراحتی گوارشی شود منبع مورد اعتماد. همچنین می تواند منجر به ناراحتی معده شود.

در عوض، افراد باید پیاده روی با شدت کم تا متوسط را هدف قرار دهند. آنها باید بدون اینکه فشار کافی برای نفس کشیدن داشته باشند، ضربان قلب خود را افزایش دهند.

اگر فردی تازه وارد پیاده روی بعد از غذا شده است، باید با یک قدم زدن آرام شروع کند. نخ ابریشم آنها ممکن است بتوانند به تدریج سرعت و شدت را با عادت کردن به این فعالیت بدنی افزایش دهند.

  • منابع:
    1. Is mint good for you?
  • تبلیغات: 
    1. ظروف آرکوپال و چینی برای فروش در فروشگاه های متعدد
    2. سرویس آرکوپال جدید به عنوان یک ظرف بسیار ایده آل
    3. ظروف آرکوپال با ترکیب خاصی از چینی و شیشه
    4. 3 راه کسب درآمد برای دوران بازنشستگی!