با کیسه فریزر 100 عددی برای تولدتان بادکنک درست کنید!!!

فصل گذشت، پاییز آمد، سپس زمستان، و ما دوست داریم فقط یک بار توت فرنگی، تمشک یا زغال اخته خوشمزه را امتحان کنیم.

می دانید چیست؟ ما یک راه حل داریم! کیسه فریزر 100 عددی راه حلی عالی است که به شما امکان می دهد مواد غذایی را که می توانند ماه ها در فریزر بمانند محکم ببندید.

وقتی در اواسط زمستان کیک توت فرنگی یا شیک زغال اخته تهیه می کنید شگفتی را در چشم مهمانان خود تصور کنید!

نکته فوق العاده ما میوه ها را در اوج فصل تابستان که قیمت آنها واقعا پایین است خریداری کنید و سپس آنها را فریز کنید.

یخ زدن میوه ها در تابستان در ابتدا مانند یک گلوله به پا به نظر می رسد، اما خواهید دید که وقتی اولین برف زمین را بپوشاند، همه اعضای خانواده چقدر سپاسگزار خواهند بود.

کیسه

البته کیسه های فریزر به شما این امکان را می دهند که انواع گوشت، قارچ و بقیه چیزهایی را که در خانه دارید نگهداری کنید!

کیسه های انجماد، راهی برای مدبران! آیا برای شما تابستان پرباری بود؟ برداشت از باغ شما فراتر از همه انتظارات بود و نمی دانید با میوه های اضافی که اکنون نخواهید خورد چه کنید؟

شما نمی توانید از شر آنها خلاص شوید! توت‌فرنگی‌هایی که هر روز می‌خورید، در کیسه‌هایی برای انجماد غذا بسته‌بندی می‌شوند و تا چند ماه دیگر به یک چیز کمیاب تبدیل می‌شوند که همسایگان و عزیزانتان به آن حسادت می‌کنند!

پای توت فرنگی در ماه دسامبر؟ عالی به نظر می رسد، درست است؟ به خصوص اگر میوه های منجمد فروشگاه هایی را دوست ندارید که قیمت آنها باعث سرگیجه شما شود.

به همین دلیل ارزش دارد که آشپزخانه خود را با کیسه های فریزر تهیه کنید! توت فرنگی، تمشک، شاه توت و سایر میوه های تابستانی فقط باید در کیسه های فریزر بسته بندی شوند تا در تمام طول سال از آنها لذت ببرید.