برنج گلنوش قرمز هم قیمت پیاز زرد شد!!!

دقیقاً در میان فواید برنج قرمز، برجسته ترین آن توانایی آن در کاهش کلسترول بد و تری گلیسیرید خون است.

زیرا در فرآیند تخمیر این برنج گلنوش قرمز، لواستاتین به طور طبیعی تولید می شود، ماده ای که در واقع در داروهای تجویزی برای کاهش سطح کلسترول و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی وجود دارد.

علاوه بر این، برنج قرمز همچنین می تواند باعث افزایش کلسترول خوب (HDL) شود و آن را به یک غذای بسیار سالم و جایگزین عالی برای برنج سفید سنتی تبدیل می کند.

با تمام این موارد، یکی از موارد منع مصرف برنج قرمز این است که اگر قبلاً داروهای تنظیم کننده کلسترول مصرف می کنید، ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید تا دارو را تنظیم یا قطع کند یا قبل از مصرف مخمر، نظر خود را در این مورد بیان کنید.

برای کلسترولبرنج قرمز برای کاهش وزن و داشتن انرژی بیشترنیاز است.

برنج

برنج قرمز سهم زیادی از فیبر و کربوهیدرات‌های پیچیده دارد که برخلاف کربوهیدرات‌های ساده، کندتر به گلوکز تبدیل می‌شوند و به شما امکان می‌دهند از انرژی به‌دست‌آمده در طول روز استفاده بیشتری کنید.

محتوای فیبر غنی آن به بهبود ترانزیت روده کمک می کند و همچنین باعث جذب آهسته تر چربی ها می شود و آن را به گزینه ای عالی برای رژیم های لاغری تبدیل می کند.

در واقع، همچنین تاکید شده است که برنج قرمز در افرادی که آن را مصرف می‌کنند اثر سیری ایجاد می‌کند و می‌تواند یک غذای عالی برای مبارزه با احساس گرسنگی دائمی و احترام به پنج وعده غذایی روزانه توصیه شده توسط متخصصان تغذیه باشد.

برنج قرمز برای بهبود ترانزیت روده موثر است.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، برنج قرمز در ترکیب خود مقدار فیبر خوبی دارد، به خصوص در مقایسه با برنج سفید، که تأثیر مثبتی به ویژه در عملکرد دستگاه گوارش به آن می دهد.

بنابراین، فیبر موجود در برنج قرمز حمل و نقل روده را تسهیل می کند، بنابراین می توانید هر زمان که برای بهبود مشکلات روده به کمک نیاز داشتید، از این غلات استفاده کنید.