بهترین انار پخته در بازار

اگر کل تکنیک زدن انار جذاب به نظر نمی رسد، ممکن است بخواهید در عوض یک مدل پالتو چرم جدید را برای رسیدن به آن دانه ها امتحان کنید ما آن را آزمایش کرده ایم، و مانند جادو عمل می کند.

انتهای انار را ببرید با یک چاقوی تیز، انتهای ساقه انار را ببرید آنقدر برش دهید تا فقط برخی از دانه ها ظاهر شوند متوجه خواهید شد که دانه‌های انار به بخش‌های طبیعی تقسیم می‌شوند که توسط مغز سفید از هم جدا شده‌اند تقریباً شبیه قطعات پرتقال خواهد بود.
از مغز به عنوان راهنمایی برای کاهش طول انار استفاده کنید در حالی که طرف باز به سمت بالا باشد، چاقو خود را روی پوستی که از بالای انار پخته شروع می شود در امتداد یکی از قسمت های مغز سفید قرار دهید.

پوست انار را به عمق حدود 1/4 اینچ از بالا تا پایین به سمت پایه بکشید دور انار را در تمام قسمت های مغز سفید تکرار کنید
انار را ترک کنید انار را در دستان خود فنجان کنید و با انگشتان خود آن را به صورت ورقه ای بشکنید چندین برش با دانه های در معرض دید خواهید داشت.
مغز را بیرون بکشید اکنون می توانید مغز سفید را در ورقه های بزرگ دراز کنید و بیرون بیاورید آن را دور بریزید دانه ها را بیرون بیاورید با نوک انگشتان، دانه ها را به صورت تکه های بزرگ بیرون بیاورید آنها به راحتی بیرون می آیند، که بسیار رضایت بخش است.
آیا می توانم پوست انار را بخورم؟
مغز و پوست سفید انار از نظر فنی خوراکی است، اما یخچال نفتی سفت و طعم تلخی دارد به این دلایل، توصیه می کنیم مغز و پوست را کمپوست کنید و فقط دانه ها را برای خوردن بچسبانید.

آیا تمام دانه انار را می خورید؟
دانه های انار که به آن زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش نیز می گویند، ترش، شیرین و آبدار است و هسته مرکزی آن تا حدودی ترد است.

تمام دانه کاملاً خوراکی است و آن دانه ترد بافتی لذت بخش می دهد برخی از مردم ترجیح می دهند فقط آب دانه را بمکند و آن دانه را تف کنند، اما لایه بافتی اضافه شده، به علاوه ارزش غذایی مرکز، از جمله ویتامین C، پتاسیم و فیبر را از دست می دهند.

  • منابع:
    1. How to Cut a Pomegranate
  • تبلیغات: 
    1. نماد یک سیاره خاکی سالم با مصرف ماست!
    2. قند میوه خشک برای بدن مفید است!
    3. کتانی اسپرت چشمان شما را بسیار تیزبین می کند
    4. تاثیرات فلفل دلمه ای بر روی پوست و مو!