تمیز کردن اسب های قاجار با آرد سوخاری!

آرد بادام فوق العاده مغذی است. به ویژه سرشار از ویتامین E و منیزیم است، دو ماده مغذی مهم برای سلامتی.

آرد بادام برای قند خون شما بهتر است
غذاهای تهیه شده با گندم تصفیه شده دارای کربوهیدرات بالایی هستند، اما چربی و فیبر کمی دارند.

این می تواند باعث افزایش سطح قند خون و به دنبال آن افت سریع شود که می تواند باعث خستگی، گرسنگی و هوس خوردن غذاهای پر قند و کالری شود.

برعکس، آرد بادام کربوهیدرات کمی دارد اما چربی های سالم و فیبر بالایی دارد.

این خواص به آن شاخص گلیسمی پایینی می‌دهد، به این معنی که قند را به آرامی در خون شما آزاد می‌کند تا منبع انرژی پایدار باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد، آرد سوخاری حاوی مقدار قابل توجهی منیزیم است – ماده معدنی که صدها نقش را در بدن شما ایفا می کند، از جمله کنترل قند خون.

تخمین زده می شود که بین 25 تا 38 درصد از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمبود منیزیم دارند و اصلاح آن از طریق رژیم غذایی یا مکمل ها ممکن است به طور قابل توجهی قند خون را کاهش دهد و عملکرد انسولین را بهبود بخشد (12 منبع معتبر، 13 منبع معتبر، منبع معتبر 14).

در واقع، توانایی آرد بادام برای بهبود عملکرد انسولین ممکن است برای افراد بدون دیابت نوع 2 که سطح منیزیم پایین یا سطح منیزیم طبیعی دارند اما اضافه وزن دارند نیز اعمال شود.

این می تواند به این معنی باشد که خواص گلیسمی پایین و محتوای بالای منیزیم بادام ممکن است به کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 یا بدون آن کمک کند.

آرد بادام ممکن است برای قند خون شما بهتر از آردهای معمولی باشد، زیرا شاخص گلیسمی پایینی دارد و سرشار از منیزیم است.

آرد بادام بدون گلوتن است
آرد گندم حاوی پروتئینی به نام گلوتن است. به خمیر کمک می کند تا حالت کشسانی داشته باشد و هوا را در حین پخت جذب کند تا پف کند و پف کند.

افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک یا عدم تحمل گندم هستند نمی توانند غذاهای حاوی گلوتن بخورند زیرا بدن آنها آن را مضر می داند.

برای این افراد، بدن یک پاسخ خود ایمنی برای حذف گلوتن از بدن تولید می کند. این پاسخ منجر به آسیب به پوشش روده می شود و می تواند علائمی مانند نفخ، اسهال، کاهش وزن، بثورات پوستی و خستگی ایجاد کند.

  • منابع:
  1. Why Almond Flour Is Better Than Most Other Flours