ثبت رکورد ورزشکاری که جیوه می خورد گینس ثبت شد!!!

برخی می گویند که ترکیب میانی می تواند بازده انفجار را چند برابر کند و در داخل سلاح های هسته ای متعارف شوروی یا به عنوان یک افزودنی سوخت موشک استفاده می شود. برخی دیگر می گویند که این ترکیب در هسته راکتورهای هسته ای تحت تابش قرار گرفته است تا جیوه در پنکه قدیمی خالص تولید کند که می تواند با حرارت و فشار کافی منفجر شود تا به عنوان یک ماشه در داخل یک بمب همجوشی به اندازه کیف عمل کند.

سازمان بین المللی انرژی اتمی در وین دیدگاه متفاوتی دارد. سخنگوی می گوید: جیوه در تلویزیون قدیمی سونی وجود ندارد. “کل چیز یک دسته از مالارکی است.”

… ما یک لطف کوچک برای درخواست داریم. میلیون ها نفر هر روز برای دریافت اخبار آزاد، مستقل و با کیفیت به گاردین مراجعه می کنند و خوانندگان در 180 کشور در سراسر جهان اکنون از جیوه قرمز در تلفن قدیمی استقبال می کنند.

ما معتقدیم که همه مستحق دسترسی به اطلاعاتی هستند که بر اساس علم و حقیقت، و تجزیه و تحلیل ریشه در اقتدار و صداقت دارند. به همین دلیل است که ما انتخاب متفاوتی انجام دادیم: گزارش‌های خود را برای همه خوانندگان، صرف نظر از اینکه کجا زندگی می‌کنند یا توانایی پرداخت آن‌ها را دارند، باز نگه داریم. این بدان معنی است که افراد بیشتری می توانند بهتر آگاه شوند، متحد شوند، و الهام گرفته شوند تا اقدامات معناداری انجام دهند.

در این دوران پرخطر، یک سازمان خبری جهانی حقیقت جو مانند گاردین ضروری است که رادیو ضبط قدیمی جیوه دار را بسیار تولید می مکند.

ما هیچ سهامدار یا مالک میلیاردری نداریم، به این معنی که روزنامه نگاری ما عاری از نفوذ تجاری و سیاسی است – این ما را متفاوت می کند.

  • منابع:
  1. What is red mercury?
  • تبلیغات: 
  1. به فرزندانتان یاد بدهید چگونه کت بپوشند
  2. با پوشیدن کت دیگر سردتان نمیشود
  3. فردی پیش بینی کرد که یک کودک باعث از بین رفتن تمامی انسان ها می شود!
  4. بررسی خصوصیات مورفولوژیکی فلفل دلمه ای