خصوصیات کیک برای کاهش سطح کلسترول!

شکر نه تنها برای طعم شیرین کیک استفاده می شود، بلکه نقش مهم تری در پخت کیک دارد شکر می تواند حباب های تخم مرغ را ثابت نگه دارد و همچنین رنگ و بوی منحصر به فردی به کیک مغزدار می دهد.

شاید بسیاری از ما تصور کنیم که شکر مفید نیست، اما استفاده متعادل از آن ضروری است، زیرا شکر از فروکتوز و گلوکز تشکیل شده است، وجود گلوکز برای عملکرد بیشتر مغز شما ضروری است.

مغز قادر به نگه داشتن گلوکز در بدن نیست و این باعث می شود که نیازهای بدن را با خوردن غذاهای حاوی گلوکز در طول روز تامین کنید به همین دلیل است که شیرینی ها برای مغز شما بسیار مناسب هستند.

اندورفین ها موادی هستند که با خوردن شیرینی جات در مغز آزاد می شوند دانشمندان اندورفین را به عنوان داروهای مغزی می شناسند که رنجش را برطرف می کند.

با مصرف شیرینی هایی مانند کیک بستنی یخچالی، اندورفین کل سیستم بدن را آرام می کند و اضطراب شما را کاهش می دهد فقط به خاطر داشته باشید که این تاثیرات کوتاه مدت هستند و به همین دلیل است که دانشمندان آن را داروی مغز می نامند.

هر چیزی در مصرف معقول تاثیر مفیدی دارد و اگر شکر زیاد مصرف کنید، با مشکلاتی مانند چاقی و پوسیدگی دندان مواجه خواهید شد حدود 99.98 درصد قند را کربوهیدرات تشکیل می دهد و شما در هر 100 گرم شکر حدود 387 کیلوکالری انرژی دریافت می کنید.

در ابتدای این مقاله، تعاریف مختلفی از کیک را که در لغت نامه های مختلف آمده است، بیان کردیم و سپس به بیان تاریخچه کیک پرداختیم سپس تاریخچه پخت کیک اسفنجی خیس و آموزش کیک های سنتی را قبلا شرح دادیم.

در پایان ویژگی ها و کاربردهای چهار جزء اصلی کیک سازی را اعلام کردیم از اینکه ما را تا پایان مقاله دنبال کردید متشکریم آرزو می کنیم با خواندن مقاله ما اطلاعات جذابی در مورد کیک داشته باشید همچنین برای ارسال کیک بستنی ساده در اینجا کلیک کنید.

  • منابع:
    1. The History of cakes
  • تبلیغات: 
    1. نحوه ساخت انواع مبلمان
    2. تاثیر روتختی بر بدن انسان
    3. تولید انواع مدل از پشم شیشه
    4. دانشجویان چینی موفق به اختراع چمدان هوشمند شدند!