فواید روکش مبل برای زیبا سازی فضای داخلی خانه!

5 هر قطعه و پانلی که روی پارچه قرار می گیرد باید اندازه گیری و در لیست برش ثبت شود پارچه به صورت یک تکه یا لات خریداری می شود.

سپس پانل‌ها با گچ ترسیم می‌شوند تا در نهایت با هر جایی که درزهایشان به هم می‌رسند مطابقت داشته باشند اگر هر یک از قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری و قطعات باید قبل از اتصال به قاب بالشتکی به هم دوخته شوند، ابتدا به این موضوع رسیدگی می شود.

صندلی با پانل هایی برای سکو و بینی پوشانده شده است و در امتداد فاصله بین آنها روی یک لایه پنبه دوخته شده است سپس ابتدا بینی را می پوشانند تا بررسی شود که آیا الگوی جلویی به درستی ادامه دارد یا خیر پوشش روی پشت یا انتهای سکو نصب شده و محکم می شود بازوها بعد از آماده شدن با لایه های پنبه ای خود پوشیده می شوند.

بازوی پنکه دار یک ظاهر کلاسیک است پارچه در اطراف رول جلویی به صورت یک سری چین خورده تا می شود که پس از اتمام کار شبیه یک فن باز شده است ممکن است یک سری برش های استراتژیک ایجاد شود، بنابراین زیباترین مدل تونیک زنانه تمام موانع ایجاد شده توسط قاب را پاک می کند.

قسمت های بالا، پایین، پشت و جلوی چین دار پشت سر هم عمل می شوند چسب های موقت یکی یکی با چسب های دائمی جایگزین می شوند 6 سایر قسمت‌هایی که باید پوشانده شوند، مانند پشت یا بخش‌های آن، ممکن است نیاز به دوخت ماشینی و اتصال زبانه‌های کششی داشته باشند که به پارچه اجازه می‌دهد بین لت‌های قاب کشیده شود و محکم شود.

چوب پنبه‌ای نیز روی آن لایه‌بندی می‌شود و سارافون مناسب روی آن قرار می‌گیرد، می‌چرخد، کاملاً در جای خود کشیده می‌شود و با چسب ثابت می‌شود قسمت بیرونی آخرین قسمتی است که از بازوها شروع می شود و پوشانده می شود.

قسمت باز با یک لایه کرفس، یک پد پنبه ای بیرونی و در نهایت پارچه تکمیل پوشیده شده است روکش از بالا با پارچه دوخته شده و در قسمت های پایین، جلو و پشت به جای خود چسبانده شده است بزرگترین پانل باز مانده، پشت بیرونی است اگر تار و پود شکافی بین لت های قاب ایجاد کرده باشد، باید آنها را پر کرد.

بالشتک باید بر روی شکاف ها در امتداد کل قسمت بیرونی پشت قرار گیرد کاور مبل سلطنتی برای این بخش ممکن است جوش داده شود یا با یک نوار تزئینی ساخته شده از طناب پرکننده که با پارچه همسان پوشانده شده است، لبه شود روکش به صورت ضخیم می شود، سپس در بالا دوخته می شود و مانند سایر قسمت ها در پایین چسبانده می شود

  • منابع:
    1. Sofa
  • تبلیغات: 
    1. رنگ قهوه ای در شکر قهوه ای از کجا می آید؟
    2. میوه خشک عامل نجات مرگ و میر در جهان!
    3. ماست رژیم چند هزار ساله انسانها در جهان!
    4. تاریخچه مختصری از مد پوشاک مردانه