پسر بچه ای با تشک مسافرتی عظیم صنعتی زندگی اش دگرگون شد

چنین مقالاتی بر ارتباط بین کاهش کمردرد و ویژگی‌های تشک مسافرتی عظیم صنعت ، از نظر طراحی و استحکام، که کیفیت خواب و تراز صحیح ستون را ارتقا می‌دهد، تأکید کردند. با ارزیابی مقالات در مورد تسکین موثر درد ناشی از استفاده از تشک‌های خاص، سه نتیجه مهم به دست آمد: سه نوع تشک توانایی دستیابی به تسکین درد مؤثرتری را در شرکت‌کنندگان در مطالعه نشان دادند.

برخی از نویسندگان اعلام کردند که تشک با استحکام متوسط ممکن است درد کمر را کاهش دهد.

در ادبیات، برخی از نویسندگان تشک هایی با سیستم پوشش هوا را برای کاهش درد توصیه کردند، در حالی که برخی دیگر نشان دادند که تغییر دما می تواند خواب را بهبود بخشد.

تشک

جاکوبسون و همکاران مطالعه ای را در مورد مقایسه کمردرد، درد شانه، سفتی ستون فقرات، کیفیت، راحتی و کارایی خواب در داوطلبانی انجام داد که معمولاً روی تشک های فنری تجاری می خوابیدند و به مدت 28 روز روی تشک های متوسط سفت استراحت می کردند. جاکوبسون و همکاران از یک پیش آزمون و یک پس آزمون پس از مرحله آزمایشی با استفاده از بیماران علامت دار به عنوان کنترل استفاده شد.

در تمام موارد، مستقل از کنترل اولیه خواب، مزایای استفاده از یک تشک با سفت متوسط، مستقل از سن، وزن، قد و شاخص توده بدنی (BMI) مشاهده شد. علاوه بر این، به نظر می رسد که بهبود بین هفته اول و چهارم از زمان پذیرش تشک های جدید به تدریج در حال افزایش است.

کوواکس و همکاران یک مطالعه کنترل‌شده چند مرکزی دوسوکور انجام داد که 313 بزرگسال مبتلا به کمردرد مزمن غیراختصاصی پس از بیدار شدن از خواب را ارزیابی کرد.

نتایج نشان داد که، حتی اگر بهبودی با استفاده از هر دو تشک مشاهده شد، بیماران با تشک متوسط سفت سطح بالاتری از بهبود را هم از نظر درد و هم از نظر ناتوانی گزارش کردند. بنابراین تشک های متوسط سفت به بیماران مبتلا به کمردرد مزمن غیر اختصاصی توصیه می شود.