کاربرد آجر گری در مقاومت ساختمان!

اگر به فکر انجام برخی اصلاحات در خانه هستید و خودتان کار آجرکاری را انجام می دهید، ممکن است بخواهید در این مورد تجدید نظر کنید یا کمک متخصص بیابید.

برای هر کسی که تا به حال با بلوک های ساختمانی یا لگو بازی کرده است، آجرکاری ممکن است به طرز فریبنده ای ساده به نظر برسد اما، در واقع، اگر قرار است ساختار شما صاف، قوی و پایدار باشد، به دستان با تجربه نیاز دارد.

عناصر زیادی برای ساخت یک سازه آجر گری دامغان و ملات وجود دارد که در آزمون زمان مقاومت می کند هنگام صحبت با یک پیمانکار یا کارگر، حتماً در مورد عناصر زیر صحبت کنید:

اولین چیزی که پیمانکار شما باید بداند این است که کجا می خواهید بسازید و چه چیزی می خواهید بسازید در حالت ایده آل، پیمانکار شما باید خود محل را ببیند و در مورد برنامه ها با شما صحبت کند.

آجر گری مرودشت یک رشته تخصصی است و پیمانکار یا کارگر شما باید ابزار مناسب کار را داشته باشد اینها عبارتند از سطح روح، خط سازندگان، ماله آجری، شناور فولادی، ماله نوک تیز، چکش آجری، پین خط، نشانگر آجری، اسکنه تقویت کننده، قلم مو، بیل و چرخ دستی، اگر سازه در معرض عناصر قرار می گیرد، پیمانکار شما باید برزنت هایی نیز داشته باشد تا از آب و هوای مرطوب محافظت کند.

این همچنین زمان خوبی برای بحث در مورد الگوها و گچ کاری است نقشه ای از طرح باید ایجاد شود تا اطمینان حاصل شود که هم شما و هم پیمانکار انتظارات یکسانی دارید.

سازه های ساخته شده به پی های مناسب برای ایجاد پایداری نیاز دارند پیمانکار شما باید طول و ارتفاع سازه پیشنهادی و همچنین باری را که برای محاسبه اندازه فونداسیون و مصالح مورد نیاز تحمل می‌کند، بداند.

آجر گری ملایر که ساختار شما را در کنار هم نگه می دارد و باید به درستی انتخاب، مخلوط و اعمال می شود اگر قرار نیست روی سازه خود گچ کاری کنید، تاثیر رنگ ملات بر ظاهر سازه خود را در نظر بگیرید یا ملات رنگی را انتخاب کنید با پیمانکار خود در مورد بهترین نوع و ترکیب آن صحبت کنید تا پروژه شما طولانی مدت باشد.

انتخاب آجر گری نما شما با عوامل مختلفی از جمله اندازه، رنگ و بافت، طرح پیشنهادی و جنس تعیین می شود اگر قرار است سازه شما با سطوح حرارتی بالایی مواجه شود مانند شومینه، برائی یا آتشدان حتماً این موضوع را با تامین کننده مصالح ساختمانی خود در میان بگذارید.

  • منابع:
    1. Why bricklaying is best left to the experts
  • تبلیغات: 
    1. سقوط قیمت سکه و دلار در اسفندماه
    2. استفاده افراد مشهور از روبالشی‌های ابریشمی
    3. نکات طلایی برای میلیاردر شدن
    4. مادری که با فلفل توانست جان دخترش را نجات دهد اما…